Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P82a84v35e29l 94K88r70á97l

20. 11. 2014 15:12

Svoji kartu jsem si vyrobil doma z krabice od bot,a mám na to důkaz,takže žádná US ambasáda,teda pokud nevyrábí boty s nápisem made in taiwan.

9 3
možnosti
KV

K22a71r56e98l 60V79o33v73e42s

20. 11. 2014 15:14

Tak jste byl jediný. Je vidět, že jste snaživý, vy máte budoucnost.;-)

6 5
možnosti
LW

L10e95o 75W80o25l27f

20. 11. 2014 15:09

Hledej za vším USA. Něco pro naše konspirátory.;-D

6 2
možnosti
RM

To byl Slansky nejmladsi a pata kolona.Sily reakce ktere naleptavaji nasi spolecnost ktera chce zit v miru,;-D.A k tomu jim napomahej USA a mandelinka bramborova.

3 1
možnosti
RM

Myska Cerna Koleba Tlusty. Argumenty zadne jen minusy.Ruda chatra uz nalezla i sem z novinek.

3 2
možnosti
JM

vy budete přímo ukázkový demokrat. Minus znamená nesouhlasím. Jmenujete je proto, abyste je mohl dát na černou listinu potenciálních internovaných až vaše lžinenávistná demokratura zvítězí?

1 0
možnosti
Foto

A co židozednáři? A ilumináti?

9 3
možnosti
PH

Ti dělají pokladníky.

2 1
možnosti
JS

čeští fastičtí majdanovci se rozohnili

2 0
možnosti
Foto

V tom rozohnění jste zapomněl odpovědět na otázku z titulku. Jelikož mnozí zdejší čtenáři jsou trochu natvrdlí, provedu shrnutí obsahu článku za vás: Neorganizovala :-)

14 4
možnosti
KV

K50a91r53e38l 98V71o85v98e45s

20. 11. 2014 15:06

Jak to víte ?:-) Telefonoval jste na americkou ambasádu a tam vám řekli, že neorganizovali.;-)

5 5
možnosti
IH

Škoda, že nefunguje odkaz na Moje stránky autora.

Úplně vyčerpávající to není, chybí zmínka o chemtrails, pomocí kterých to tady Američani řídí.

A General Dynamics v dodávce Pandurů zapleten daleko víc, než si autor vůbec dokáže představit. Je totiž jejich výrobcem.

6 2
možnosti
KV

K52a89r58e15l 88V13o27v92e65s

20. 11. 2014 15:11

Není pouze tu zbrojovku Steyr vlastní.

1 0
možnosti
Foto

Mám jednoznačný důkaz, že autor má pravdu!! Mluvil jsem včera s Elvisem a ten mi potvrdil, že Michael ( Jackson ) mu říkal, že to opravdu řídila ambasáda USA. A nejen ona. Podíleli se na tom i vrazi z Vólstrýtu, samozvanci a zaprodanci, máničky, plastici, novinářská žumpa, Ku..y Riot a mandelinka bramborová. Tak jak se tomu ten chudák na Hradě může bránit.........;-D

14 4
možnosti
PH

a přivandrovalci s Evropy a ostatního světa do Ameriky vraždili původní obyvatele jen to fiklo a hlavně kvůli prachům.:-)

0 0
možnosti
OP

Autor je nový bloger, který má za úkol znesvětit spontánní akci v Praze, protože jeho předchůdci tak činili příliš triviálně. Takto si to vykládám já

5 3
možnosti
JM

spontánní....;-D. Spontánní v tomhle světě je jedině únik moči od určitého věku. Jinak demonstrace za cokoli a proti čemukoli nebo komukoli nikdy nejsou spontánní. Vždy za tím někdo stojí. Někdo, kdo to organizuje a kdo to financuje

4 2
možnosti
Foto

A teď mi povězte, jak by měl podle Vás být ošetřen vstup na Národní třídu 17. listopadu? Myslíte, že tam bylo nutné ukazovat nějakou propustku či pozvánku od nějaké společnosti, která na to místo nahlásila shromáždění...? Pan Přikryl i se svými sympatizanty prostě přišel na veřejné shromáždění. A jaké máte důkazy, myslím skutečné důkazy, že za kartami stojí USA?

6 2
možnosti
JC

Zamyslete se nad tím, že ty transparenty byly dvojjazyčné.

A když už byly dvojjazyčné, proč tedy s angličtinou, když obviňovali Zemana s rusofilství?

4 2
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Jsem podlahář z Prahy :-), zajímají mne prkna a parkety, politika a islamizace Evropy. Podívejte se na moje stránky.