Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

no jo no, jenže na druhý straně (Zemanovskoruský) je to v bledě modrým

1 0
možnosti
ZH

A já zase slyšel, že ty zelené kartičky na Klárově platila KGB. Naštěstí není tak bohatá jako CIA, tak jich nechala vyrobit jen asi dvacet...

12 3
možnosti
MD

Jsou to setrilci. Kdyby se poradne zadluzili v Cine mohli na tom byt jako amici.

7 2
možnosti
SB

není divu, že za tím stojí pokud ne přímo lidi z ambasády, pak rozhodně lidé z nadací (a ty fotky jsou dohledatelné)kteří lanařili tzv demonstranty, rozdávali karty a slibovali jim tři až pět set na ruku

5 5
možnosti
MD

To by si to u me ovsem mnohy romsky volic prave neprimo znacne polepsil.

3 1
možnosti
Foto

P97a83v45e41l 50R44e91m39e65š

20. 11. 2014 15:31

je mi jedno jestli to nekdo organizoval nebo ne. Sproste se nemluvi a opilost u korunovacnich klenotu je nedustojna. Zejmena pro nejvyssiho predstavitele zeme.

13 2
možnosti
JM

No v té sprosté mluvě atd. máte pravdu. Pokud ale za těmi demonstracemi stojí cizí moc, tak mi to vadí hodně. Ať si každý hledí svého. Vadilo mi když se nám tu roztahovali Rusáci, vadí mi, když se tu roztahuje kdokoli jiný. A jestli vám záleží na důstojnosti korunovačních klenotů, tak byste to jako vlastenec měl vnímat stejně.

1 3
možnosti
JK

J19a34n 74K61o46v44á18ř

20. 11. 2014 15:30

Tak jsem rozdal pár plusů, abych trochu neutralizoval šíleného Nováka a Vovese. A přidávám tento zápis do diskuse, aby mohli vybít svůj vztek oni na mě. O tématu se s vámi hádat nebudu, protože stejně všichni víme houby a stejně tak, jako si já myslím, že Novák a Voves jsou magoři, tak si ti dva budou myslet něco takového o mě. Tedy praktický užitek diskuse je nulový. Ale tak už to dneska na internetu chodí. ;-)

5 0
možnosti
PH

souhlasím, ale ta sranda stojí za to.;-D

0 0
možnosti
JS

J31a29n 87S67e44m53i87k

20. 11. 2014 15:23

to jsou nove noty z ambasady: USA jsou skryty nepritel CR

nejlepsi to je s tema cervenyma kartama.....   rus totiz nedokaze bez Putina ani sehnat a rozdat listy papiru, bez Putina se mu to muze podarit jen za pomoci CIA.

4 1
možnosti
MT

Problém je v tom že lidé mají zažité ceny veřejných zakázek. V takovém případě by pár balíkú červených papírů stálo několik set tisíc, pravda. Ale když si je koupíte v papírnictví přes ulici, tak těch pár tisíc holt obětujete, aniž byste potřebovali financování od imperialistů:o)

1 1
možnosti
PS

citace z jiného fóra (autorku znám a nemám důvod nevěřit)

"Tak my jsme jen vystavili tu červenou kartu..."

"Šmarjá, a jak na tebe ta prohnilá americká ambasáda, co karty distribuovala, přišla? Já myslel, že do pražskejch kaváren nechodíš?"

"Normálka obesílaj i vesnice, taky jsem se docela divila. Dali mi za to dost peněz, tak co bych ten jeden den neobětovala. "

a na opakovaný dotaz jestli chápeme dobře:

"samozřejmě, přece si nemyslíš, že by taková spousta lidí přišla jen tak sama od sebe"

Takže bez ohledu na to, kdo ve skutečnosti za organizací stojí, zřejmě většina těch lidí neprotestovala proti Zemanovi, ale přišla si "vydělat" máváním vyzvednutou kartičkou. Rv

4 7
možnosti

A za hod vajíčkem dávají kolik?

6 0
možnosti
BM

No další vyznavač teorie o "spiknutí mezinárodního imperialismu".. To mi připomíná tu karikaturu z padesátých let jak pavouk  s cylindrem v amerických barvách tahá nitky.

Autore, USA má svých starostí dost než aby se zabývala nějakým Zemanem. A kdyby ano, tak použije daleko jiné prostředky než rozdávání červených papírků...

12 2
možnosti
MD

Jste si jist, ze by vyznavac pouzil v nazvu otaznik?

2 1
možnosti
MD

Zajimavy clanek. Bude to dobra party pro slepe a nevidome jimz to priroda nahradila hlasivkami zvlaste upravenymi pro pokrik 'bolsevik'. Tak hodne trpelivosti a poznamku.

Ona to organizovat ani nemusela. Ji staci naznacit prani a ono se uz par aktivnich svazaku vzdycky najde. Coby za prislib vstupu do 'strany' neudelali.

3 6
možnosti
DA

D34a45v58i92d 31A14d18l65e74r

20. 11. 2014 15:13

To shromáždění jsme organizovali my, Borgové.

My jsme Borgové. Budete asimilováni. Odpor je marný.

8 1
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Jsem podlahář z Prahy :-), zajímají mne prkna a parkety, politika a islamizace Evropy. Podívejte se na moje stránky.