Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě by zajímalo, jestli prezidentova ochranka má ty velké černé deštníky u sebe vždycky; takhle to vypadá, že si prezident ty létající vajíčka objednal předem sám, aby zase bylo o čem mluvit.;-D;-D;-D?

3 3
možnosti

J11a54r33a 14R92a52n44k

21. 11. 2014 11:25

Dik za tento prispevek:-):-)R^

2 3
možnosti

takže jak píšete nikdo se ničím netají, nevím co vás tedy štve a že firmy lobují za své zakázky? kristušácká dolina proč by to nedělaly, myslíte že ostatní zájemci sedí v koutku a čekají až si na ně někdo vzpomene?

4 1
možnosti

Už som sa zľakol, že by sa nevyrojili konšpiračné teórie, kto to vlastne organizoval. Namiesto podstaty riešenia. Klasická úniková stratégia odkloniť pozornosť k niečomu nepodstatnému a neriešiť príčiny. ;-)

7 3
možnosti

No vida, jak se lehce dostat 'za vodu' a clovek ani nesmaci. Velkou?

2 4
možnosti

Ze by se americká ambasáda angažovala kvůli ordinernimu opilci...

8 5
možnosti

Paní Jarmila Černá si Zemana nezaslouží. Pro ni by byl ideální Stalin.

9 2
možnosti

Obávám se, že máte pravdu.

5 2
možnosti

Kdybych byl zrovna v Praze, možná bych šel říct Zemanovi to, co si o něm myslím. Bez ohledu na to, zda by červená karta byla made in China, USA nebo CZ. Toho pána nemusím. Ne proto, co si myslí o něm americká ambasáda (a já ani nevím, co si myslí). Ale pro to, co Zeman dělá a říká. Poslouchal jsem celý rozhovor s ním v Číně. Slyšel jsem i klení z Lán. Vím co říkal při prezidentské kampani, vím, že byl nedávno na konferenci pořádané Putinovým kamošem. Ten prezident mi vadí. Obávám se, že nejsem sám. A nechce se mi věřit, že by americká ambasáda vyrobila umělého Zemana, kterého pouští do médií, zatímco skutečný kultivovaný lidumil Zeman, abstinent, se kdesi na hradě trápí, jak mu jeho lid nerozumí.

12 4
možnosti

Co se tady řeší? Já byl na Národní s rodinou a s přáteli aniž jsme věděli, že se tam něco takového bude dít. Švagr přinesl z jednoho hloučku červené karty, rozdal je s tím ,že prý patří Zemanovi, tak jsme je v danou chvíli zvedli a hotovo. Ani dolar jsme za to nedostali, panáka na který jsme potom šli jsme si museli zaplatit ze svého. Bylo to blbě zorganizovaný.

10 0
možnosti

Já tam také byl s rodinou a nic jsme nedostali. Neporadí nám tady někdo, kam zaslat fakturu, třeba to proplatí i zpětně

6 0
možnosti
Foto

Tak to jsem něco propásl. Chystal jsem se tam, ale nebyl jsem v Praze. Škoda. Třeba bych za účast dostal i nějaký ten Dolar. Příště tedy vrazi z Wall Streetu lidem nerozdají vajíčka, ale kameny?

8 2
možnosti
Foto

když tomu chce někdo věřit, já mu to neberu, je to jale eho vizitka

16 0
možnosti

Spíše by se stálo za to, zamyslet se, kde se najednou vzalo tolik konspiračních teorií, které jako by vypadly z oka komunistické kampani 50. i pozdějších let 20. století. Tehdy přeci také jakýkoli protest organizovaly "západní špionážní centrály". To nemůže být spontánní. :-P

25 2
možnosti

To myslite ty, ktere se vyrojily z nicehoz nic o Rusku ve spouste zemi? Tak to by zajimalo spoustu lidi. Stejne jako vas.

6 6
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Jsem podlahář z Prahy :-), zajímají mne prkna a parkety, politika a islamizace Evropy. Podívejte se na moje stránky.